Thursday, January 27, 2011

Januari dan Tahun Baru

Pejam celik pejam celik dah masuk tahun baru. Rasa sekejap je masa berlalu. Rasanya macam baru semalam saya sibuk-sibuk dengan kawan-kawan menguruskan tentang segala macam hal tentang posting, kemudian saya dicampakkan ke Sungai Besar, Selangor dan akhir saya bergegas ke JPN Selangor untuk memohon berpindah ke Klang. Sekarang sudah masuk tahun baru dan hampir meninggalkan bulan yang pertama. Segala macam hiruk pikuk perjalanan hidup saya ni, saya percaya Allah telah merancang sesuatu untuk saya kerana DIA lah perancang yang paling baik.


Entri kali ini, saya ingin berkongsi tentang pengalaman saya ketika menghadapi kerenah murid-murid tahun 1 ketika hari pertama persekolah mereka. Pengalaman-pengalaman ini akan saya kutip dan saya kumpulkan di dalam diari kehidupan untuk saya pergunakan pada masa akan datang. Insyaallah. Jemputlah baca kartun kat bawah ni ye. Saya budak baru belajar melukis.




1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...